Wymiana, zwroty, reklamacje

Zasady wymian i zwrotów w sklepie RoyalBaby.pl 

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym lub wymienić zakupiony towar w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@royalbaby.pl 
  • pisemnie na adres: BHM Monika Hebda ul. Lipowa 8 05-600 Grójec

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym, nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony, co oznacza, że zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien posiadać oryginalnie przywieszone metki oraz oryginalne opakowanie.

Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonywane na zamówienie np. opaski, szatki do chrztu, ubranka szyte na zamówienie wg specyfikacji klienta  - zgodnie z art. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz pkt 8.9 regulaminu sklepu przypominamy, iż: prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

(...)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (...) 

 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy.

Adres do odesłania towaru: BHM ul. Lipowa 8 05-600 Grójec

Bezpośredni koszt odesłania towaru ponosi Konsument. 

Nie przyjmujemy zwrotów odsyłanych paczkomatem.

 

Uprzejmie prosimy o dołączenie paragonu do zwracanego towaru.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktu z powrotem, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

 

Reklamacje prosimy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail sklepu: kontakt@royalbaby.pl

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl