Nasze certyfikaty

regulamin sklepu internetowego

Odstąpienie od umowy (zwrot produktu)

 

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie mogą Państwo przesłać:

  • pisemnie na adres: BHM Monika Hebda ul. Lipowa 8 05-600 Grójec
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@royalbaby.pl

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym, nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Prosimy zatem mieć na uwadze w jakim stanie odsyłają Państwo produkt tj.

- czy jest kompletny,

- czy nie nosi śladów użytkowania takich jak zagniecenia, zabrudzenia, zapach,

- czy posiada oryginalne metki i opakowanie 

- czy sposób zapakowania nie spowoduje zniszczenia rzeczy w transporcie.

  

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Adres do odesłania towaru: BHM ul. Lipowa 8 05-600 Grójec. Bezpośredni koszt odesłania towaru ponosi Konsument. 

Uprzejmie prosimy o dołączenie oryginału paragonu do zwracanego towaru.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktu z powrotem, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl